perjantai 18. marraskuuta 2011

Ilonaiheita




Minua ovat viime päivinä ilostuttaneet muun muassa:
- Diptyquen Aubepine -kynttilä. Ra-kas-tan. Kynttilä on ilostuttanut minua toisaalta jo kuukausia. Joka kerta sen palaessa, olen vahvasti sitä mieltä, että se on ollut yksi parhaita ostoksiani ikinä. Kuinka paljon iloa yksi kynttilä voikaan tuoda? Paljon. Todella paljon. Haluan lisää. 
-AOC -ruisleipä!! Meidän lähikaupasta! Ei tietenkään voita suomalaista, mutta silti: AOC -ruisleipä!!!
-Sekalainen valikoima kynttilöitä. Vaikka määrä ei voitakaan laatua, on sekin joissakin asioissa mukavaa. 

4 kommenttia:

Nanainen kirjoitti...

❤ bougies...
Ootko koklannu joskus Palais des Thes'n
bougie parfumée au thé fleur de geisha?
❤ ruisleipä...
Nakertelen näkkäriä paraikaa...sitä saa muuten Coopista, pientä pyöreää Wasan myllyn. Ja hapankorppua kans!

Heh, pienetsuuret kroonisen koti-ikävän ilot ;)

Piritta kirjoitti...

Voi kyllä Nanainen <3
Ja en ole!! Mun täytyy etsiä jostain käsiini. Manorissa olen ainakin nähnyt eri teepurnukoilta heiltä, mutten muista kynttilöitä nähneeni. Rakas Aubepineni loppui, täytyy siis saada uusia arjen sulostuttajia.

Finn Crisp rules ;) Coopista saa myös sitä Realin tyyppistä (jota eräs rakas ystäväni kutsuu nimellä "shitbread" :D), mutta olen joskus ajat sitten syönyt sitä aivan liikaa, joten enää ei maistu ollenkaan..

Nanainen kirjoitti...

Tois puol järvee yks ihana japanittaren pitämä teekauppa ainaskin myy. Mut luulis sieltäkin löytyvän. Suolasia hinnaltaan, mutta kestääkin sit koko talven se yks jumalaisen eiku kirsikkageishan tuoksuinen kynttilä.

Taitaa löytyä sitä riiliä kaapista pahan päivän varalle. Semmosia ohkasia käsiin hajoavia luomuviipaleita?
Reissumiestä kun saisi... ;)

Piritta kirjoitti...

Sanos muuta! Juu, ne on just niitä hajoavia viipaleita :)